Happymamii aynı sorunlar vardı ağzında köpük köpük oluyordu salyası artmıştı ve bişeyler geveliyordu , doktorumuz reflü dedi kilo kaybı olmadığı sürece tedavi edilmiyor , reflü yatağında yatırıyoruz ve emzirdikten sonra çok hareket ettirmeden dik kucağımızda tutuyoruz