Kızlar bebeğim 1 ay sonra 1 yaşında olucak, tam emin değilim ama menenjit aşısı yaptırmamız gerekicek sanıyorum. Rota virüsü aşısını yaptırmıştım fakat şuan durumumuz menenjit aşısına yetmiycek gibi, eşimin işleri bu aralar çok kötü şuan bi kaç işe gidip kazandığıyla bütün kışı geçirmek zorundayız aşıyı yaptırabilir miyim bilmiyorum yaptımak çok istiyorum tabiki. Yaptıramazsam ileride yaptırılabilen bi aşı mı bu yada yaptıramazsam büyük bi sorun olurmu içimi bi korku kapladı yaptıramayan yada yaptırmayan varmı yardımcı olurmusunuz? Eğer çok çok gerekli bi aşıysa çeyreklerim var aşı dozlarına yeticek kadar onları bozdurup hemen zam gelmeden tekrardan gidip alıyım diyorum size bi danışmak istedim?