Arkadaşlar gerçekten kafayı yemek üzereyim 9 ay 23 günlük bebeğim geceleri çok sık uyanıyor ve sürekli beni emzik gibi kullanıyor,kıpırdasam uyanıp ağlıyor, beşikte sallayarak uyumaya alıştı hiç bi şekilde ayakta sallayarak veya Farklı şekilde uyumuyor,gece beslenmesini kesmeyi denedim moraracak kadar ağladı ve bırakmak zorunda kaldım sizler ne durumdasınız 😒