MerveKorkmaz Kizlar ben bebegime emzik verdiğimden bu yana meme reddi basladi 2 aylikken tamamen birakti oglum memeyi emzik kullanip meme reddi yasamayan anne varmi çünkü ben meme reddinin emzikten kaynakli olduğunu düşünüyorum.
Ceila MerveKorkmaz benim bebeğim 33 günlük. Çok zorda kalınca da emzik veriyorum. Meme reddi yaşamadım. Biberonla beslenmede meme reddi yaşanıyormuş. Reddin başka bir nedeni olabilir mi acaba?
NeseA Canım ben 4 yavruma emzik verdim ve hiçbiri meme reddi yapmadı 2 sene emdiler.. tabi senin yavrun sen iyi bilirsin ondan olabilir
MerveKorkmaz NeseA öyle tabi sagolun sütümü sagip veriyorum arti olarak mama seklinde ilerliyoruz bakalim :)
MerveKorkmaz Ceila biberonla besliyodum en başından beri meme reddi olmadi ne zaman emzik vermeye basladim meme reddi oldu :((