Kızlar bebişimi kucağıma emzirmek için yatırdığımda ağlıyo emmek istemiyor ilk başta gazı var o yüzden ememiyor diye düşünuyodum ama emziği verince emiyo gazı yüzünden olsa emzik ememez diye düşündüm sizce meme reddi mi yaşıyoruz biz😥
(3 Ay 4 günlük paşa)