123456sdsd Oğlum son 1,5 ayda 4 dişini peş peşe çıkardı ve 1,5 aydır daha bir kere deliksiz uyumadım. Bu saat oldu hala ayaktayım uyumuyor. Geceleri sürekli uyanıyor. Yok mu bir çaresi ya nolur yardım edin bıktım artık geberiyorum yorgunluktan 😭😭😭
Hlm_aydn 123456sdsd var hemde coooook iyi bire bir cooook iyi benim oğlumda 7 aylik ve iki aydır cocuk dis çıkarıyor 6 tane dişi çıktı coook şükür hiç hissetmedik Allah razı olsun bir hemsiremiz var aile hekiminde daha bebeğim bir aylıkken önerdi dedi dişi cikmaya baslayinca kullanın yoksa cooook kötü olur sizin içinde bebek içinde ve zayıflar bizde daha başlar başlamaz belirti aldık bitkisel tamamen hiç kimyasalligi yol kime onerdiysem dua etti bin şükür dedi DENCOL dis çıkarma jeli deyin verir eczaci günde iki defa damaklarina dis çıkan yere sürün inanın pişman olmazsınız yaşamış bir anne olarak diyorum size
Tugce59 123456sdsd 11 aydır deliksiz uyumadım. 4’te kalktı hala uyutmaya çalışıyorum. Allahım sabırlar versin
Hlm_aydn atesvesu lütfen alta bakın yazdım sizlere kesin alın jeli yoksa cooook yipranirsiniz sizde bebeginizde coook iyi jelll
Hlm_aydn 123456sdsd internete yazın çıkıyor ben hala kullanıyorum daha dün yenisini aldım diğer dişleri için o olmasaydi cooook zor olurdu diş ağrısı
atesvesu Hlm_aydn canım her urun her bebege yaramıyor maalesef benim bebegım kolık bir bebek tı dualar ile uyuyordu sadece sımdıde dualar sayesinde rahat cıkarıyor dişini ha bende tetagil kullandım en masumu bu oldugu ıcın ama yetersiz
123456sdsd Kerem21 tetagil kullanıyorum ama hiç faydasını göremedim maalesef. Jeller neden önerilmiyor bu arada?
123456sdsd Mercosey teşekkür ederim bilgilwndirmeniz için evet araştırınca ben de öğrendim bu bilgiyi alıp kullanmadım o yüzden teşekkür ederim paylaştığınız için 😊