dnz123-90 İyi geceler yaklaşık 2 saatr sürekli çiş var hissi yaşıyorum idrar yolu enfeksiyonu vardı ilacı bırakmıştım doğumdan sonra bunu yasıyorum sürekli çok rahatsızım şuan bu durumdan geçmiyor ne yapmam lazım şuan uyuyamıyorum da bu durumdan dolayı
busrasilra14 dnz123-90 15 yildir idrar yolu enfeksiyonu sorunum var. Artik doktora gitmeyi biraktim 😒 Kesinlikle su an em rahatlattici sey sicak su. Sicak duşun icine girip oturmak olur ses olur cocuk uyuyor dersen sicak su torbasini yap ve ayaklarina koy 1 demet maydonozu kaynar suya at. Bir kapa koy ve o maydonozlu sicak suyun dumanin ustune otur. O duman seni rahatlaticak. Maydonoz suyuyunu baska biryerde yapip icebilirsin Veee doktorundan tek kullanimlik antibiyotik iste canim boyle Kriz anlarında icersin
dnz123-90 busrasilra14 çok kötü gerçekte dolapta ilaç vardı 1000 ilk oni içtim aldm icmemistm bitane kadar iccem ilacı insallah geçer