Arkadaşlar bebeğimde ek gıdaya geçtiğimiz gibi kabızlık başladı. 1 yaşında şu an. Doktoru dulcosoft önerdi ilaç olmadığı için de gönül rahatlığıyla kullanıyoruz kakasını her gün yapıyor bu sayede. Ama bu bağırsak tembelliği midir, neden kaynaklanır bir de gastroenteroloğa götürmek istiyorum. Bu sebeple, bu branşa başvurmuş olanlar var mı? Sonucunuz ne oldu? Bir de muayene ya da tahlil, tetkikte neler yapıldı? Bebeğim yabancılar selam verdiğinde bile ortalığı yıkıyor maalesef, doktoruna her gidişimizde bir şey yapmamasına rağmen geriliyor ve çok ağlıyor. Bu yüzden soruyorum. Teşekkürler.