Kizlar eşim motokurye olarak bir şirkette çalışıyor fakat kazancımız yetmedigi için esnaf kurye olmak istiyor. Eşi bu tarz yerlerde çalışan arkadaşlar bana bilgi verebilir mi acaba? Vergi , muhasebe , bağkur odemeleri ne kadar tutuyor , aylık elinize ne kadar para kalıyor , çalışma saati, şekli vs.