Kızlar kızım 11 aylık ve çorapla uyuduğunda daha güzel uyduğunu farkettim çorabı çıkarttığımda sürekli uyanıyor bu zamana kadar hep çıkartırdın hasta olduğunda ayağının altına sarımsak kürü sürüp yatırdığım için farkettim çorapla yattığında uyanmıyor sabaha kadar evimiz de soğuk değil doğalgazı yakıyoruz üşümesin diye acaba zararlı mı çorapla yatırmak ?