Kuzeymiram Saglık ocagının verdigi d vitamini kullaniyoruz ve bunu kullandigim gunden beri cok huysuz , hastaneye goturdum cok gazi var dedi , bugun aklima geldide d vitamininden kaynakli olabilirmi bilgisi olanlar bi yazabilirmi ?
Mihriiii papatya_1125 neden böyle dediniz merak ettim. Bende sağlık ocağınınkini kullanıyordum. İyi değil mi ?
Nrgngr papatya_1125 bunu sordum eczaneye alacaktım bende ama 2 yaş üstü için kullanılır doktora sormadan alma dedi siz doktora danışmış mıydınız yoksa kendiniz mi alndz
Kuzeymiram Mihriiii formda arama yaptimda nerdeyse kimse saglik ocaginin d vitaminini kullanmamis , siz halen kullaniyormusunuz gaz yapiyormu huysuzluk falan
papatya_1125 Mihriiii iyi değil tabi paraben var.ben 30 günlükken kullanmaya başladım ondan sonra tuvalet yapmadı gaz oldu .kafayı yiyordum gece araştırma yapıyorum çok sonra forumda ararken sağlık ocağının verdiği d3 un bunlara sebep olduğunu gördüm
Kuzeymiram Semanur67 ay bi kac gun bende vermiyeyim bakim kendine gelicekmi ya yavrucum perişan günlerdir ama benimde yeni aklima geldi d vitamiininden olacagi
Mihriiii Kuzeymiram papatya_1125 Çok acayip bizde öyle bir sorun olmadı hatta 1 haftalıkken başladık gayet güzel yapıyordu gazını ve tuvaletini. Şimdi 3. Ayındayız Sadece şu son zamanlar yapmakta zorlanıyor ama bende buaralar d vitamini vermeyi unuttum yani ona bağlı olarak olduğunu düşünmüyorum. Biraz araştırdım 2. Ayından sonra kaslarını kontrol etmeyi öğrendiği için zorlanıyormuş. 🤷🏼♀️
Rabia03- Ben sağlık ocağınınkini kullanıyordum gaz kabızlık ne ararsan vardı bıraktım çok rahatız her gün kaka yapıyor şükür gaz problemi ıkınmalar falan bitti
Nrgngr Aynı şey bizim de başımıza geldi Bi kere verdim sonrasında yavrum 3 gündür gaz sancısı çekiyor doktor mestil verdi ama o da fayda etmiyor hala aynı bitkisel gaz damlası alacam yarın inşallah faydası olur
Rabia03- Nrgngr bizimki 5. Gününde falan yaptı artık düzenli bazen 2 günde bir bazen her gün yapıyor.