Yusufum0633 yaaa aynısı aynısı 🤦🏼♀️ 7 aylık bebeğim o da yemez hiç, kaşığa ağzını açmıyo. Ben de parmak daldırıp veririm yoğurdu mesela. Katı şeyleri de(yumurta sarısı, meyve,sebze, pirinç) fileli emzik var ona koyup eline veriyorum, emme refleksi ile ağzına götürüyo 😀 emerek az da olsa yemiş oluyo. Bu şekilde mutlaka tavsiye ediyorum iyi ki şu fileleri icat etmişler