Aylns 4 sene once gunluk sütlerden bi çoğunu evde kendimce test ettim en iyisi cam şişe sek günlük süttü. Yoğurt yaptım lor yaptım sanki açık süt almışım gibiydi tadı.simdi yeniden ek gıdaya baslarken torkuyuda deniycem bi karar vericem. Bizim için açık sütten mayalıyorum ama bebege en azından yaşı gelene kadar günlük sütten yaparım.