Bebeğim 11ay 10 günlük Alt dişler çıktı üst diş bekliyoruz 1ay dır geceleri ağlayarak kalkıyor sürekli emiyor yatağa koyuyorum ağlıyor emmek istiyor sabaha kadar ![8-10kez]kalkıyor uykular zehir oldu üst diş mi yapıyor bilmiyorum ilk kez anneyim iştahsız da ateş yok nasıl rahatlata bilirim balgam da başladı doktor geniz akıntısı vardır diyor odamı dişten böle yaşayan oldu mu 😓