Merhaba bebeğim 18 aylık ve doğduğundan beri emziriyorum fakat bunay bebeğimi emzirirken bende mide bulantısı baş dönmesi başladı takip ettim emzirme haricinde olmuyor bebeğim emerken oluyor ve sonrasında devam ediyor nedendir anlamadım hamile değilim böyle bişey yaşayan var mı ki biliyor musunuz