papatya_1125 Mayazim biz karton bardak aldik kesip sünnetli yere koyduk bir de 1 beden büyük bez almanızı tavsiye ederim .lokal anestezi mi yoksa hafif uyutacaklar mi
Smy3203856 Mayazim bende tam 4 aylıkken yaptırmıştı yanıma elstra bişey almadım sadece 1 numara büyük bez aldım
gulshen Mayazim bende 5 aylıkken sünnet ettirdim girdik çıktık eve geldik 2 günde iyileşti, ekstra hiçbir şey götürmedim onlar zaten sünnetten sonra bol kremle pansumanlı bıraktıklar bezini bol bağladık pansuman kendi mendşne düşer dediler 2 günde düştü bitti gitti. erken yaptırmakla çok iyi yapıyorsunuz çok rahat atlatıyorlar ağrısız acısız çok geçmiş olsun
Lolik Mayazim normal dışarı çıkarken nasıl hazırlanıp çıkıyorsanız aynı şekilde hazırlanın ekstra bir şeye ihtiyacınız yok, ben 8 günlükken yaptırdım🥰
papatya_1125 Mayazim lokal de farklı olur belki bizde hafifbuyuttular bebisiniz kaç kilo acaba.?isterseniz yine de alın karton bardak.
papatya_1125 Mayazim bizim 8 di galiba ondan hafif uyuttular bilmiyorum dediğim gibi bir beden büyük bez ve rahat kıyafet alın çıtçıtlı badinin çıtçıtlı kapatmayın. Ya da varsa 6-9 ay zibi n ya da atlet kullanın.
Hilay34 Mayazim ben de yarın sünnet ettireceğim, 2 ay 11 günlük :) normal çanta yaptım, kıyafet bez harici süt sağıp götüreceğim yanımda, ekstra bir şey almadım, istemediler de. Çok stresliyim sağlıkla atlatırlar inşallah 🙏🤗