Merhaba tecrübeli anneler, çok endişeliyim ne olur bana yardım edin, kızım daha 7 ay 25 günlük, hastanede delik deşik ettiler kan alacağız diye çocuğumu o kadar üzgünüm ki bu gün, idrar da verdik torba taktılar ve pisik kremi suremedigimden torba takilincada acitmis pismiz azıcık cocugum onlada ugrasyorum, neyse cok uzatmayacagim size sorum şu güzel anneler, başına gelen var mı bilmiyorum ama doktorum idrar yolu enfeksiyonu çıktı dedi ve antibiyotik vermem gerekiyor dedi, nasıl antibiyotik vericek bilmiyorum çocuguma antibiyotik kullanmaya çok korkuyorum 😏 kullanan var mı ne veriyorlar genelde ? napmalıyım nasıl geçer bu durum, sanırım suyu az ictiginden oldu…