Prensesbella Kızlar ben tesetturluyum ve eşimin kuzeninin düğünü var bu elbiseyi aldim ama salımı yaptiricam nasılsın birsey yaptırsam bilemedim sadece duz simli bir salmi alsam yoksa kuafordemi yaptırsam bu arada sagdiciyizda
2103mnl Prensesbella bu elbise için şal yaptırmak abartı olur ve şal yaptırmanın modası geçti artık çoğu kişi düğünde abiye üstüne Janjan şifon şal takıyor daha asıl ve şık duruyor
papatya_1125 Prensesbella sal konusunda bir şey diyemiyorum ama kemerin tokası ne kadar büyük kolye ile alakası yok
Kadifemsii Prensesbella düz siyah bir şal takın ben kuaförde yapılan modelleri beğenmiyorum aşırı abartı duruyor o yüzden sadece makyajı kuaförde yaptırın diyeceğim
Aryasya Abiyenin kemer tokasini cikarma sansiniz varsa bence tokasiz daha şık durur..ve şal i kendiniz yaparsaniz daha hos durabilir cunku bazi kuaforler horoz ibigi gibi yapip bırakıyorlar
Prensesbella Aryasya ya bende öyle düşündüm acaba yaptırsam mi yoksa simli yada normal bir salmi taksam bunun üstüne nasıl bir şal gider peki
Prensesbella papatya_1125 hiç kimse beğenmemiş tokayı cikarticam saolun şal nasıl olur peki bunun ustune
Aryasya Prensesbella saten tarzi duz de guzel olur alti simli ya ikisinide takin hangisi hosunuza giderse
alisin_annesii Prensesbella niye cikariyon tokayi cok sik bir kere onun yerine kolyeni cikar daha iyi
Kadifemsii Prensesbella şifon yada İpek şal olabilir . Ben özel günlerde daha çok Medine ipeği şal kullanıyorum şifona göre daha tok duruyor
alisin_annesii Prensesbella evet canim genelde dugunlerde abiyelerimin ustune o kumasi tercih ediyorum