0267 https://www.hizliresim.com/c1gg75w Merhaba kızlar elimde yukarıda linkte olan bebek arabasinfldan mevcut. Bir yıl olmadı alalı. Elimde fazla olduğu için satıyorum. Ter temizdir. Satarken yine yıkamaya verip öyle size vereceğim. Ankara Mamak’ta oturuyorum elden teslim olursa daha iyi olur. Şimdiki fiyatı 1700₺ ben 1100₺ ye almıştım 900₺ ye satmak isterim. Fren sisteminde aldığımda sorun vardı bisikletçiler kolaylıkla yapabilirler benim fırsatım olmadı götürmedim. Ciddi alıcı olursanız resmi yüklerim. Şuan depoda olduğu için yükleyemedim.
mirzaali14 0267 canm kb da civilde aynı bu arabayı 700 aldım biraz fazla demiyor musun sonuçta sorunlu ve ikinci el
Derya52 0267 Ya siz şakamısınız ben bu arabanın aynısını ikinci elini 450 tl aldım hemde sizinki gibi tamiratı da yoktu 2.el satış nıye var,arkadaşlar ihtıyacı olan alsın diye .