Kızlar bebeğimde doğduğundan beri gaz sorunu vardı fakat ne kadar gazlı da olsa illa gün içinde kakasını yapardı az çok. Son 2 haftadır birden bire hiç yapamamaya başladı. En son geçen gün 5 günün sonunda artık ağlama krizlerine dayanamayıp lavman yaparak yaptırdım. Bugün de aynı şekilde çok ağladı saatlerce arabada gezdirdik ne yaptıysak susturamadık yine. Bu defada fitille yaptı. Sizce nedeni ne olabilir. Bu arada sadece anne sütü alıyo