Canım anneler, uzun zamandır bebeğime oyun halısı bakıyorum. Aslında unigo markasını almayı düşünüyordum hatta indirime girer diye bekledim fakat aksine bin liralık bir zam geldi 😔 Başka önerebileceğiniz bir oyun halısı var mıdır yoksa paraya kıyıp unigo almalı mıyız? Yardımcı olursanız çok sevinirim 💕