birmelekannesi0 Akıllı kutulu Aptamil, üstünde tık yeri varmış ama ben çoğu zaman basmadım bugün yazıyı çeviri yapınca bastırın yazıyor, biraz önce baktım kokusuda birşey yok gibi ama el değince yapışıyor acaba bozulmuş olabilir mi, tadınıda baktım ama anlamadım
Qwertyu birmelekannesi0 28 günde bozuluyor diye biliyorum yanlış hatırlamıyorsam. Bi kere kullanacaktır kireç gibi topak topak olmuştu yazıyı okuyunca farkettim günü geçtiği için bozulmuş. Sizin de topak topaksa bozulmuş olabilir suda erimemisti kalıntıları vardı bende