Emos1
Tedavi sonrası zaten kaşıntı hemen geçmiyor ki, uzun sure de devam eden var çünkü vucuttaki ölü parazitler dışarı atılırken de kaşıntı yapıyor, oyüzden vücudunuzu bol bol nemlendirin kaşıntıyı önlemek için. Tabikş doktora da tekrar gözükmekte fayda var vucutta canlı parazitler varmı dıye bakmalı. Geçmiş olsun