Allah’ım yarabbim daha bugün post açılmıştı baya kişi şikayetçiydi bizim kızda bugün 3ay 11gunluk oldu okurken bizimkinde söylenen hiçbir belirti yok şuan dedim ama demez olaydım ayaklarım koptu sallamaktan hala sallıyorum saat 1olmus. Bir insan bu kadar şom ağızlı olur bravo bana😭😂