O kdar üzgünüm ki aldığım hiçbir eğitim hiçbir uygulama sonuç vermiyor. Her yöntemi denedim şunu da denediniz mi demeyin lütfen artık kendimi cok çaresiz bitkin hissediyorum.10 aylık bebeğim geceleri uykuya cok zor geçiyor beşiğinde yatmıyor sürekli dönerek kendini uyandırıyor yerde yatıyoruz hep birlikte. O kdar güzel oda hazırladım mışıl mışıl uyusun diye yok yine yok. Aslında uyuyor ama 5 dkka tekrar sonra kalkıyor aglıyor. Arttık sinirlerim cok bozuldu Aksam olsun istemiyorum. Uyku denince sinirim başlıyor stresim başlıyor. Babası uyutsun demeyin babasında hiç uyumuyor 🤦♀️Gündüz ve öğlen uykuları ideal saatte ve hemen uykuya geçiyor ama gece oldu mu bir şey oluyor 11 den önce yattıgımızı bilmem😢