Eceedemiiir Kızım parmak ucunda yürüyor bazen işine gelince tam basıyor yürütece de biniyor ama ondan önce de parmak ucuna basıyordu düzeliyor mu şuan 8.5 aylık
Cocolingo Eceedemiiir benim kızımda aynı şuan 7.5 aylık, 7 ay kontrolünde doktor çok yürütece bimdirmişsin dedi, evimizde yürüteç yok , çocuk daha görmedi bile, sizin postunuzu görünce bi rahatladım.
begonvilkokusu Eceedemiiir merak etmeyin benim oğlum 1 buçuk yaşına kadar parmak ucunda yürüdü sonra düzeldi coğunlukla düzeliyor
333 Eceedemiiir daha çok erken düzelir önce parmak ucuna basıyorlar benim bebeğimde o aylarda öyle yaptı şimdi 1 yaşına az kaldı tam basıyor
Eceedemiiir Cocolingo Evet hemen herkes yürütece çok binmiş diyor direk ama bilmiyorlar ki öncesi de böyleydi 😂
Baloglumm41 Benim bebeğimde 9 ay 6 günlük hiç yürütece bindirmedim ama parmak ucunda yürüyor kafama takıyorum düzelsin diye bol bol yürütmeye çalışıyorum neden olduğunu bilen biri vardır umarım 😂