Arkadaşlar saçımı 1 ay oldu boyayalı , sözde sombre yaptım ama saçlarım hep yandıı uzuyorr geçince özellikle ıslakken . Avuç avuç kopuyor . Ama o kadar çirkn boyamş ki aynaya bakmak istemiyorm . Bunu düz bi renge boyasam evde acaba daha çok zarar görür mü ? Yada boya tutar mı acaba