ozlemku bende nasip alisirsa oyle gidercilerdenim hatta sunu soylim cocuklugumdan beri ayagimdan corabi hic cikarmadigim icin yaz ayinda bile ayagim yorganin disina ciksa karnim agrir ishal olurum hic iyi bisey degil smdilik cok kucuk corapli uyusun ama doktorlar 2. Aydan itibaren siz nasilsaniz o sekild egiydirin diyor hangi ildesiniz bilmiyorm ama cok soguklar daha yok gibi zaten icinize nasil sinerse oyle yapin ama bence takmasanizda olur