Asdksj12kdjm
8,5 aylığız 1 aydır gece 4,5 kez uyanıyor bağırıyordu bende 2 dişi çıktı üst dişleri çıkıyor ondandır diye düşünüp mama verip uyutuyordum sonra diş olmadığını farkettim 2 gündür istikrarlı gidiyorum uyandığı zaman kucağımda sakinleştirip uyutuyorum tekrar iyi gidiyoruz şimdilik .Bu arada bana ebe bi arkadaşım söylemişti gece maması verip bebeğinizi uyutmayın,uyumadan önce bebeğinize vereceğiniz tek şey anne sütü veya formül süt(mama) olmalı diye bilginiz olsun ☺️