Yaren12 Mrblar kızım 8 buçuk aylik ama hala emzik ve biberon da 0-6 kullanıyoruz büyük olanı hala kullanamıyoruz öğürüyor istemiyor bu durumu yaşayan var mı acaba
asafff Yaren12 ay canım . Aynısını bende yaşıyorum oğlum 9 aylık neredeyse 10 aylık olacak emzik de 0 6 aylık kullanıyoruz en iyisini de aldım büyük ama öğürüyor. Ne yapacağımı bilemedim . Ve elimden geleni de yaptım ama çocuk onda rahat ediyor
Yaren12 asafff emzik önemli değil de biberon da sıkıntı oluyor zorlanıyor içerken nuk kullanıyorum değiştiricem sanırım