Kizlar bugün avm de bir şey dikkatimi çekti kızımın bakımlarını yapmak için bebek bakım odasına girdim yalnız ben girerken zaten bı bayan varmış ben girdim kadın da kızının bakımlarını yaptı çıktı ondan sonra 3 kişi daha girdi çıktı ama ben hala oradayım hepside emziren anneler bı tek ben mama verdim girip çıkmaları bir oluyor inanki 10 dk değil perdeyi çekiyorlar 5 dk sonra çıkıyorlar ama ben hala oradayım kızımın karnını doyuruyorum şimdi sorum şu benim kız 10 15 dk da ancak memeyi bırakıyor ama benden sonra girenler 5 dk emzirip sonra perdeyi çekip çıkıyorlar biz hiç öyle değiliz 4 aylık olduk acaba bı sıkıntı mı var anlamadım gitti 4 aylık bebek memeyi kaç dkda boşaltıyor