Fatmanur5 Acı var mı bilemem ama bende bebeğim daha bir kaç günlükken çişinden kan geliyor e bir kaç sebepten acile götürmüştüm doktor kan değil açlıktan,doymadığı için çişinden kristal geliyor demişti o şekilde öğrenmiştim zaten sonrasında sarılık olduğunu öğrendim bebeğin yeni gerçekten açtı..