Benim kızım da 3,5 aylık benzer şeyler yaşıyorum youtube da kolik bebek sesi var onu açıyorum ki bebeğim kolik değil ama işte emsin diye öyle biraz emiyor,neden oldu bilmiyorum biberon vs kullanan biri de değilim neden böyle zor alıyor acaba süt mü az geliyor ben de zorlanıyorum bu aralar..