Fatos-1 Kalbim22 benim de gelıyor bazen su bazen hafif beyazımsı 7 ay olacak bırakalı ama hala devam ediyor bu durum normalmiş sordum doktora:)
Yagmuurr Kalbim22 Merhaba evet normal sıkmayın ama benimde emzirme bittikten 10 ay sonrasına kadar devam etmişti sonra bitti tamamen