Ajansta çalıştım kendi mesleğimi yapmadan önce kısa bir süre.. herkesi arayıp başvurunuz kabul edildi diye arıyorlar ve fotoğraf kayıt parası alıyorlar evet reklam için dizilere figüran olarak gönderiyorlardı ama şöyle 300 kişiden 1 kişi şans gibi düşünün ve çekimlerde el kadar bebeler rezil oluyor 150 tl için..