Kızımın sadece ateşi ve burun akıntısı var doktora götürdüm sadece calpol verdi ciğerlerinde falan bisey yok. Bi ölçtüm 38 di üstünde zıbın kalana kadar soydum uyurken uyandı bi saat öyle bekledik biraz düştü sonra giydirip uyuttum. Acaba zibinla mi uyutsam yoksa ince giyinik mi kalsa. Oda 24 derece ikilemde kaldım. Hayır beklerim başında sabaha kadar giydirir çıkarırım ama uyaniyo hemen