Benim bebeğim doğuştan tiroid tedavisi görüyo ama bezlerinde boğazında hiç bir sıkıntı yok. Fakat bademciklerimiz büyük bir tek … ama salyası akıyo neden olduğunu çözemedim hoş daha doktorumuzada sormadım ama benim gibi bir durumla karşılaşan varmı acaba