Oğlum bu ayın 28nde 1 yaş diyecek ama kaka yaparken sürekli ıkınarak yapıyor çorbada yedirsem aynı yani katı yedirmemle alakalı olmadığını çözdüm. Ikınmasından kaka yaptığını anlıyorum altını açıyorum ki o kadar katıki kakasının devamını yapamıyor bezini açmazsam bezini açıyorum yaptığı kakayı siliyorum ayaklarını karnına itiyorum çekiyorum ki belki kolay yapar diye ilk baştaki gibi katı yapmıyor normale dönüyor ilkini çıkardıktan sonra ama yinede ıkınıyor yavrum yüzü kıpkırmızı oluyor anlamıyorum bunu napacağım ben başına gelen varmı bu ıkınma kabızda olur ama normalde yapsa ıkınıyor