Merhbalar danışmak isteğim bir konu var 2 ay 10 günlük bebeğim var ve emziriyorum çok şükür mama filan hic almadı biberonla dahi süt içmedi doğduğu günden beri emmeye basladı ve çok şükür ki normalde bebekler doğduğunda 200 300 grm verip devamında kilo almaya baslar ama biz doğum kilomuzdan grm vermeden üzerine kilomuzu aldık şükür ki ilk ay 1800 ikinci ay 1100 grm kadar aldık ve bu ara gazı oluyor diye mi artık bilmiyorum uyku saati gecince emmek istemiyor inatlaşıyor sakinleşmesini ve hafif uykulu gibi sersemleşmesini bekleyip emzirip uyutuyorum sürekli olmuyor ama arada oluyor bende mama aklıma bile gelmiyor ama bazen düşünüyorum doyuyor mu doymuyor mu diye biraz araştırdığımda ise gün içinde 5 ila 8 çişli bez değişimi olur ise doymuş oluyormuş sizce nasıl anlaşılır fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.???