Fatmannny 15 gündür emzik kullanmaya başladık öncesinde hep öğürüyordu istemiyodu beni emzik niyetine kullanıyordu resmen.Okadar rahatladım ki anlatamam kurtarıcım oldu,emziğini verip ana kucağına koyuyorum ve kendiliğinden uyuyor bazen 1 saat içinde uyanıyo o zaman da aç olduğu için kalkıyo.Avent kullanıyorum başta kabul etmesi için hep sütümü sürüp de verdim,iştahı da yerinde uyku geçişlerinde iyi oluyor uyuduğunda kendisi atıyor,zaten çok acıktığında versen de tatmin olmayıp meme/biberon istiyorlar.Kimseyi dinlemeyin herkes bişeyler söyler en iyisini annesi olarak siz bilirsiniz🌸