Öncelikle kendi fikirlerimi paylaşıyorum, bu konu hakkında bilgi sahibi, otorite vs. değilim. Yalnızca bebeğini tanıyan bir anneyim. Uyku eğitimi konusunun ticarileştirildiğini , çaresiz kalan anneler için bir zorunlulukmuş gibi hissettirdiklerini düşünüyorum . Kendi yatağı olmadan, eğitimi alan ebeveyn dışında kimseyle uyumayan , hastalık-diş çıkarma-atak dönemlerinde bozulan bir sistemin BENİM bebeğime uygun olduğunu inanmıyorum. Zaten uyku saati geldiğinde, rutin dediğimiz ihtiyaçlarını karşıladığımızda, uykuya geçmesi çok kolay oluyor. Bunu ben, babası, ananesi,dedesi 5-10 dakika içinde yapıyor. Bizim desteğimizle uyumasında sorun görmüyorum. Nasıl ki bizim desteğimiz ile mama yedirip, altını değiştiriyorsak. Doğal süreç içinde kendisi zaten nasıl uyuyacağını kavrayacak. Çalışan bir anneyim, tabi ki gece kalkmak yorucu. Sonuçta bir bebek, ihtiyaçları var ve karşılıyorum.