huzunkovankusu bana doktorum önermişti erken ergenliği falan bilmiyorum ben ilk kez duydum. Bazen kahvaltılarda suşandırıp meyvesuyu gibi içirdim, pankekin içine koydum çok lezzetli oluyor eşimin ilk okula giden yeğenleri bile çikolatalı pankek diyerek yiyordu😊 bazen de ara öğün gibi yoğurdun içine katarak yediriyordum. İştah açar mı bilmiyorum benim kızım zaten iştahlıydı ama o dönemlerde kilo alımı artmıştı. doktorum doğal antibiyotik demişti, öksürüğü de çok iyi gelmişti. Ben tavsiye ederim yani hatta baydır kullanmıyor aklıma gelmişken alırım tekrar😊