kuzeyanne_ Merhaba arkadaslar bebegim 3.50 aylik anne sutu+mama ile besleniyor.Kacinci ayda ek gida tadimlarina basladiniz??Doktorunuz neler önerdi size??
zeyderler kuzeyanne_ dr şunu demişti. Sadece meme ile beslenen bebekler 6. Ayda , meme artı mama alanlar 5.5 ayda , sadece mama alanlar 5. Ayda başlıyor demişti genel olarak böylemiş aksi bi durum olmadığında. Biz sadece mama olunca 5. Ayda başladık ek gıdaya
Gamzosgamzos kuzeyanne_ ilk kızım mama aldigi icin 5 bucuk ayda ikinci kızım anne sutu aliyor 6.ayda basladik
Betulhm kuzeyanne_ biz 4.ayda tadımlara başladık önce yoğurt muhallebi yarzı şeyler yaptım sonra kabak havuç patates şimdi 4.ay 20günlük meyve tadımları yaptırıyorum bizdem anne sütü ve mama alıyoruz
zeyderler kuzeyanne_ ne demek rica ederim pinpirkli olduğumdan herşeyi en incesine kadar araştırıp dr kesin cevabı alana kadar zorlayınca işte bildiğim kadar yardımcı olmaya çalışırım sorun olursa ❤️🤩
kuzeyanne_ zeyderler cok teşekkürler canım benim bende bebegim konusunda bayagı pinpirikliyim .herkes bana çok ince düsünüyorsun yapma diyor ama elimde degil😂
alyaninannesiii60 kuzeyanne_ bebeğim 4 ay 9 günlük meme+mama şeklinde gidiyoruz 5 buçuk aylıkken doktora danışıp ek gıdaya başlamayı düşünüyorum
zeyderler kuzeyanne_ ahahhahha aynen inanın ilk bebeğim dr sormaktan herşeyi ince bi çocuk gelişimi eğitimi aldım neredeyse ahahahaha
Zlm kuzeyanne_ 4 te başladım ama benim kızım mama ile besleniyodu siz bebeğinde ilgisi varsa en azından 5 i bekleyin
Bhr28 kuzeyanne_ dört buçuk aylıkken tadımlara başladık, ilk yoğurtla başlamıştık. Tabi doktor bu şekilde uygun görmüştü