biz de dört aylık olacağız ne çektiğimi bir ben bir Allah biliyor, ben bu aya kadar çocuğu omzumda uyuttum hep geceleri yatakta oturur vaziyette uyudum tabi ona uyku denirse çünkü yatağa koyunca kusup kendi kusmuğunda boğulma riski vardı ve dirençli reflü olduğu için burnundan geliyordu, ben gaviscon infant kullanıyorum çok işe yaradığı söylenemez ama hiç yoktan iyidir, onun dışında bence ar (anti reflü) mamalar çok iyi çözüm biz de ishal yaptı kullanamadık, aptamil ar ya da bebelac thickener alırsanız iyi bir çözüm olacaktır, tabi öncesinde doktorunuza danışın..zamanla azalıyor hala her mamadan sonra kusuyor bizimki ama asla eskisi gibi değil, bu reflü yüzünden çocuğumu ne dışarı çıkarabildim 4 ay ne tummy time yapabildim ne yatırıp gönlümce sevebildim, tabi çocuğun çektiği eziyeti, her gün yıkanan onca kıyafet ve önlükten bahsetmiyorum bile, neyse rabbim dermansız dert vermesin, bunla gelmiş gitmiş olsun, çoook geçmiş olsun size de hepimize de🙏🏻 tek çaresi zaman demişlerdi cidden öyle sanırım, anneye büyük sabır ve dirayet gerekiyor bu dönemde, güçlü olun yalnız değilsiniz ❤️