14 aylık olacak birkaç güne oğlum ama son 3 4 gündür çok fazla çığlık atıyor sevinince kızınca bir şey istediğinde neden olduğuna dair hiçbir fikrim yok oyun istediğinde bütün aile oynuyoruz annenanne dede baba ben dışarı çıkmak istediğinde de sizce neden olabilir ya da böyle bir dönem yaşayan var mı 1 yaş sendromu olayı mı gerçekten kafam karıştı… Kelimesi var kendisini istediğini ifade etmede sıkıntı yok bu arada