Kızlar kuzenim çok çok yeni hamile. 10+ falandı. Ben hamileyken bana mama sandalyesi almıştı. Tabi o zaman fiyatlar daha uygundu. Bende ne alsam diye düşünüyorum 🤔 ama aklıma asla bisey gelmiyo desem yeridir. Kendimin hiç kullanmadığım daha kutusunda 9-36 kg oto koltuğu var. İlk onu vereyim dedim. Sonra belki ikinci çocukta kullanırım diye vazgeçtim. En son aklıma bebek için hava makinesi almak geldi. Ama emin değilim. 500-700 civarı bi bütçe düşündüm 🤔 Fikirlerinize açığım.
NOT: İnternetim çok az. Gece 12 yenileniyor. Siz cevapları yazın kızlar daha sonra bakabilirim 🥲 Şimdiden teşekkürler 🙏