Altayyas 20lik dişimi 3 saat once çektirdim Dikişli acayıp agrı girdi , agrı kesici apranax içtim yardım etmiyor ☹️ Napsam
Bsrln Altayyas geçmiş olsun ya bende 13ünde çektireceğim cok korkuyorum 😢 emziriyor musunuz bilmiyorum ama ARVELES deneyin
pinncan Altayyas buzu havluya sarıp uyumuştum kuzum 15. Günü bitirdim ağrım yok hafif sızlanalar oluyor 2 tane daha var hafta sonu çektireceğim sadece ağrı kesici içtim minoset antibiyotik bile kullanmadım emzirmeden dolayı bana buzla uyumak çok iyi gelmişti
Narinecem Altayyas merhaba benimde yirmilki dişimi çekdiricem 12randovum var devlet Hastanesi’nde çok korkuyorum anlatsaniz bana nasıl oldu dikismi atdilar? Uyuşdurucu vurdularmi dibine ?arini hiss etdinizmi?bilgi verirmisiniz nolurdunuz lutfen
irva Altayyas Bi-profenid ağrı kesici üstüne tanımam.5 dakika da zınk kesiyor diş ağrısını.Diğer ağrılar için de aynı şekilde.Bana diş doktorum vermişti bunu.Diğer ağrı kesiciler hikaye yani. 100 mg olanını alıp kullanıyorum ben.
Altayyas Bsrln Çekim esnasında hiç hissetmiyorsunuz bile sonradan girdi agrı , inşallah kolay atlatırsınız bu ara emxirmiyorum
Altayyas Narinecem merhabalar ! Çok kolay oldu 5 dk surdu , evet anestezi vurdu uyuştu hiç birşey hisetmedim yarı gomulu oldugu için cerrahi işlem uygulandı sonradan 3 dikiş attı 5 durdu korkulcak birley yok , ama yuyşma geçti agrılarım var 😔