momylerce Kızlar bebeğimin huyu suyu değişti 4.ayını doldurduğu gün. Ağlamalar , uyumamalar, hep kucak istemeler… Napacağımı bilmiyorum. Deneyimlerinizi paylaşır mısınız? Geçecek mi bu süreç ? Kurudum kollarım sırtım kramplar giriyor artık 🥹
Aleyna_12 momylerce öncelikle sabırla beklemelisin biliyorum cok zor bende bu atak döneminde çok yıpranmıştım. Ama gapabileceğin hiçbir şey yok malesef. Ama inan bana geçiyo hatta geçtiginde daha da uslu olabiliyo. 8 ayını dogdurdu oğlum simsiye kadar en zor dönemi 4 ay atagı olmustu.
momylerce Aleyna_12 valla öyle çığlık atıyor ki huy yapıyor hiç böyle ağladığını görmemiştim bende mahvoldum kaç gündür kucağımda uykusuzluk yorgunluk bittim
Aleyna_12 momylerce inan bana aeni okadar iyi ablıyorum ki kimsem yok baska memlekette yorgun uykusuz geceler geçti ama bu ay yeni deneyimler kazandığı için artık tepkilerini netce belli etmeye başlıyolar. Bu arada haline yine şükret büyüdükçe uslanır akıllanır diye bekleme daha da beteriz 😂