Pupis gülümseme estetiği yaptırmıştım zamanında. Ama benimki biraz zorlayıcı idi. Alt dişim üst dişimin üstüne çıkmıştı o yüzden de çenem yamuk duruyordu alenen farkedilmesede bu durum beni rahatsız ediyordu . Bir de ağzımda lateral yoktu ve dişlerim çok çarpıktı. Doktorum öyle şahane bir iş çıkardı ki ağız dolusu kahkaha atabiliyorum artık