Bizde aynı öyleydik kızım 14 aylık onun gerçekten acıktığı zamanı bekliyorum karnı eğer tam aç değilse herşeyi yere atıyor o yüzden biraz aç zamanını bekleyin uyandıktan 1,5 saat sonra yediriyorum ve çokta güzel yiyor deneyin derim bide önüne çok az porsiyonlar koyun bitirdikçe ekleyin